Pakiety serwisowe PASP
– to autoryzowane usługi serwisowe, świadczone przez myHEZO jako Autoryzowanego Partnera Serwisowego dla rozwiązań PURE Storege na terenie Polski i w regionie CEE.
Dzięki nim, partnerzy i użytkownicy mogą uzyskać pełne wsparcie techniczne i serwisowe do zakupionych kontraktów serwisowych na poziomie L1 i L2 (diagnoza, weryfikacje i rozwiązywanie problemów) w języku polskim i angielskim, realizowanie lokalnie przez polskich, certyfikowanych inżynierów.
Usługi serwisowe mogą być rozszerzone o dodatkową obecność inżyniera w miejscu instalacji sprzętu oraz szybką wymianę podzespołów w przypadku awarii.
Poziom wsparcia | BASIC | NBD | 4h |
---|---|---|---|
dostępność | 24x7 | 24x7 | 24x7 |
SLA czas odpowiedzi | 1h | 1h | 1h |
dostęp przez PURE1 | TAK | TAK | TAK |
Proactive monitoring | TAK | TAK | |
HW SLA | NBD shipment | NBD | 4h |
Zdalny upgrade oprogramowania | tylko defect fixes | nielimitowane | nielimitowane |
Dostęp do tych usług jest realizowany lokalnie przez dedykowany portal myHEZO.pl, do którego dostęp mają polscy partnerzy handlowi myHEZO, posiadający podpisaną umowę partnerską (używając login VZAM) oraz użytkownicy sprzętu po zarejestrowaniu się w portalu. Dostęp do inżynierów jest także realizowany drogą telefoniczną: +48 12 25 25 600.