Pure

Pakiety serwisowe PASP
– to autoryzowane usługi serwisowe, świadczone przez myHEZO jako Autoryzowanego Partnera Serwisowego dla rozwiązań PURE Storege na terenie Polski i w regionie CEE.

Pakiety serwisowe PASP

Dzięki nim, partnerzy i użytkownicy mogą uzyskać pełne wsparcie techniczne i serwisowe do zakupionych kontraktów serwisowych na poziomie L1 i L2 (diagnoza, weryfikacje i rozwiązywanie problemów) w języku polskim i angielskim, realizowanie lokalnie przez polskich, certyfikowanych inżynierów.

Pure

Usługi serwisowe mogą być rozszerzone o dodatkową obecność inżyniera w miejscu instalacji sprzętu oraz szybką wymianę podzespołów w przypadku awarii.

Poziom wsparcia BASIC NBD 4h
dostępność 24x7 24x7 24x7
SLA czas odpowiedzi 1h 1h 1h
dostęp przez PURE1 TAK TAK TAK
Proactive monitoring TAK TAK
HW SLA NBD shipment NBD 4h
Zdalny upgrade oprogramowania tylko defect fixes nielimitowane nielimitowane

Dostęp do tych usług jest realizowany lokalnie przez dedykowany portal myHEZO.pl, do którego dostęp mają polscy partnerzy handlowi myHEZO, posiadający podpisaną umowę partnerską (używając login VZAM) oraz użytkownicy sprzętu po zarejestrowaniu się w portalu. Dostęp do inżynierów jest także realizowany drogą telefoniczną: +48 12 25 25 600.